reklama

Prečo to dopekla robím?

Dnes je na Slovensku štátny sviatok. Pre všetkých normálnych ľudí pracujúcich na území SR podľa slovenského kalendára. Aj pre mňa. Ale ja som v práci. Dnes som prišla ako pán, tesne pred jedenástou. Aby som dohnala mínusové hodiny, s turniketom sa nemáme radi. Mám mínusy, lebo som sa na štátnice učila na náhradné voľno. Ja som sa doniesla do práce. Prečo? Aby som pohla prekladom, diplomovkou a písala si len tak. Len tak s Tebou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Nemôžem si pomôcť. Viem, že by som to nemala robiť. Je to silnejšie ako ja. Nechcem od Teba nič, len vedieť, že si šťastný, alebo ak nie to, tak aspoň spokojný. So sebou, so životom. Často bývaš smutný. Trhá mi to srdce. Trvalo to krátko, každý sme iný. Rozumieme si, ale neviem s Tebou žiť. Tak som odišla. Ostal si sklamaný. Obaja sme boli. Výčitky nie sú môj štýl. Ľúbiť Ťa mi asi nesedí. Každodenné starosti nás rozdelili. Chceš žiť na samote, pod lesom, sám, len my dvaja. Som pravý opak Teba.

Si horúca káva, som šálka, si hračka, som dieťa. Ty si chvíľa, ja som šťastie, si oblohou mojej zeme, do ktorej sa obaja raz pominieme.

Veľa riskujem pre pár chvíľ s Tebou. Viem, že nesmiem. Si zakázaný. Sladké ovocie, ktoré dieťaťu vzala realita. Ty si to jablko, pre ktoré ja, Tvoja Eva, pôjdem do pekla. Ale kto je tým hadom, čo mi ho podal? Kto mi Ťa dal ochutnať? Poznáme sa od malička. Odkiaľ tá zmena stavu mysle? Prečo Ťa zrazu chcem? Chvíľu Ťa chcem, potom moje túžby povolia, až nás z toho oboch hlavy rozbolia. Trvá to tak dlho, neviem, čo s tým. Trápim Ťa, trápiš ma. Trápime sa. Šťastní spolu nikdy nebudeme.

Prečo mám tú chorobu? Hlúpe svedomie. Načo mi je svedomie? Taký luxus.... Najhoršie je, keď sa človek na seba nemôže pozrieť do zrkadla. Ale aj to je iba vec pohľadu. Pohľadu na Teba.

Celé strany ťaživých otázok, a odpovedí, značne všeobecných, len pár.Ale prečo to dopekla robím ja?

PS: Tento príspevok je iba fikciou. Akákoľvek podobnosť s realitou je čisto náhodná. Autorka žije v usporiadanej domácnosti so svojím priateľom a je s ním šťastná.

Jana Petrušková

Jana Petrušková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Optimistka, dcéra, sestra, priateľka, kamarátka, študentka, kolegyňa, jazykárka, jazyčnica. Poháňa ju vedomie, že dobré veci sa dejú, vo svete existuje spravodlivosť a veci sa nestávajú náhodou. Každý deň stretne niečo, čo ju poteší, rada sa zasmeje na tom spolu s vami pri písaní článku ešte raz. A miluje mačiatka. Glitter Graphics Zoznam autorových rubrík:  Moja milovaná starkáMôj bežný svetMôj vzťah k mužomMoja prácaMoje tipy na voľný časMoje postrehy o spoločnostiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu