reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Petrušková

Jana Petrušková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Optimistka, dcéra, sestra, priateľka, kamarátka, študentka, kolegyňa, jazykárka, jazyčnica. Poháňa ju vedomie, že dobré veci sa dejú, vo svete existuje spravodlivosť a veci sa nestávajú náhodou. Každý deň stretne niečo, čo ju poteší, rada sa zasmeje na tom spolu s vami pri písaní článku ešte raz. A miluje mačiatka. Glitter Graphics Zoznam autorových rubrík:  Moja milovaná starkáMôj bežný svetMôj vzťah k mužomMoja prácaMoje tipy na voľný časMoje postrehy o spoločnostiSúkromnéNezaradené

reklama

Môj vzťah k mužom

Slečna, mohli by ste mať lepšie auto...

Jana Petrušková

Slečna, mohli by ste mať lepšie auto...

Kráčala k autu, blondína, hnedý kabát s kožušinou, šatka vo vlasoch, čerstvý make-up, vkusná kabelka a vysoké čižmy na opätkoch. Bol zimný podvečer, až príliš teplý na to, že o pár dní mali byť Vianoce. Pár metrov od svojho favka stisla malý gombíček na diaľkovom a favko sa slušne pozdraví všetkými oranžovými svetielkami do tmy. Oproti sa po chodníku blíži pán. Usmieva sa na ňu, ale ona to akože nevidí, veď je to cudzí chlap...

  • 22. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 562x
  • 2
Prečo muži podvádzajú

Jana Petrušková

Prečo muži podvádzajú

Tento článok je prekladom blogu, ktorý som našla na internete na tejto stránke http://health.yahoo.com/experts/menlovesex/2/why-men-cheat . Jeho autorom je David Zinczenko, aj o ňom na na uvedenej adrese môžete dočítať viac. Preložila som ho pre vás, lebo ma svojím obsahom zaujal a považujem ho do značnej miery za realistický.

  • 5. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 504x
  • 5
Dnes si mi napísal: „Tak ma teda nechaj“

Jana Petrušková

Dnes si mi napísal: „Tak ma teda nechaj“

Hej, už toľkokrát som chcela. Veď som Ťa aj. Nechala, na pár dní. Pár dní ani písmenko, ani hlások. Ak sa to počíta. A možno aj nie. Neviem, prečo je to také... také nijaké. Neviem, čo s Tebou. Si tu, potom zase nie si. A ja som k Tebe milá, inokedy zasa protivná. Tak ma nechaj Ty.

  • 13. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 705x
  • 5
Prečo to dopekla robím?

Jana Petrušková

Prečo to dopekla robím?

Dnes je na Slovensku štátny sviatok. Pre všetkých normálnych ľudí pracujúcich na území SR podľa slovenského kalendára. Aj pre mňa. Ale ja som v práci. Dnes som prišla ako pán, tesne pred jedenástou. Aby som dohnala mínusové hodiny, s turniketom sa nemáme radi. Mám mínusy, lebo som sa na štátnice učila na náhradné voľno. Ja som sa doniesla do práce. Prečo? Aby som pohla prekladom, diplomovkou a písala si len tak. Len tak s Tebou.

  • 29. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 941x
  • 7
Mohol by som ťa uspať? Keď už budeš v tej posteli...

Jana Petrušková

Mohol by som ťa uspať? Keď už budeš v tej posteli...

Som tu sama a len tak nemyslím na nič. Zrazu počujem v samej sebe: -So mnou sa ti bude vždy fajn zaspávať, kdekoľvek budeš ty alebo ja. - Ako budeš so mnou? V myšlienkach? - Áno, tak na diaľku. - Hmm. Bude to stačiť? - Cítiš, ako po tebe chodia moje teplé ruky?

  • 25. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 166x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu