reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Petrušková

Jana Petrušková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Optimistka, dcéra, sestra, priateľka, kamarátka, študentka, kolegyňa, jazykárka, jazyčnica. Poháňa ju vedomie, že dobré veci sa dejú, vo svete existuje spravodlivosť a veci sa nestávajú náhodou. Každý deň stretne niečo, čo ju poteší, rada sa zasmeje na tom spolu s vami pri písaní článku ešte raz. A miluje mačiatka. Glitter Graphics Zoznam autorových rubrík:  Moja milovaná starkáMôj bežný svetMôj vzťah k mužomMoja prácaMoje tipy na voľný časMoje postrehy o spoločnostiSúkromnéNezaradené

reklama

Môj bežný svet

Mám najväčšiu kabelku na svete!

Jana Petrušková

Mám najväčšiu kabelku na svete!

Zasa tak strašne prší a ja stojím ako pako pred dverami do nášho domu. Najprv skoro pokojne, potom nervózne a nakoniec rýchlo sa hrabem v mojej kabelke.

  • 28. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Hlody našej famílie

Jana Petrušková

Hlody našej famílie

Nie som z BA, na víkend som šla po sto rokoch domov. Moja mama je ako novinárka riadna ´držka´ (mami, to sa iba tak hovorí, ľúbim ťa :) ) A môj malý brat ako budúci neviemčo, to po nej zdedil. Ponúkam vám výber ´the best of´ z víkendových ´hlodov´. Kontexty samoška vždy pripíšem...

  • 4. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 566x
  • 0
?Zatiaľ nič nepodnikaj´, vraví mi malý do telefónu

Jana Petrušková

?Zatiaľ nič nepodnikaj´, vraví mi malý do telefónu

Náš malý mi dnes opäť umne použijúc zopár svojich hlášok zadiadil absenciu slov. Síce len na pár sekúnd, ale úplne. A to aj napriek mojej horlivej snahe operatívne meniť témy. Zase ma zrušil ako žiadosť na byt...

  • 9. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
?Náš malý je psychológ´, vravím maminke

Jana Petrušková

?Náš malý je psychológ´, vravím maminke

?Malý?!´, ozvalo sa z izby... Má trinásť, ale pre nás ostane navždy malým. Môj brat má zvláštnu schopnosť, oznamovať známky zo školy spôsobom, ktorý nepripraví mamu o zmysly... Aspoň nie naraz, je to jednoducho psychológ, tak napríklad dnes...

  • 7. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Svet je úžasné miesto, kam sa narodiť....

Jana Petrušková

Svet je úžasné miesto, kam sa narodiť....

Ako píše klasik a ja s ním môžem len súhlasiť. Veď kde inde by človek počul smiať sa malé dieťa, tak radostne a úprimne, ako to len drobci vedia? Mal rodičov, čo dajú posledné, priateľov, čo sa neotáčajú chrbtom, uznanie od ľudí. Teplo domova, slzy radosti, záľuby, ktoré bavia a prácu, ktorá má význam. A ten pocit, že niekam patrí. Že je, že je tam, kam patrí a že to tam má rád.

  • 8. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Nenávidím Ťa, miluj ma...

Jana Petrušková

Nenávidím Ťa, miluj ma...

Vzťahy. Láska, peniaze. Ľudské bytie. Ľúbim, neľúbim, trhám lupienky margatétke. Mám rada svoju maminku, ale niekedy je taká, taká, že mám chuť odísť, aj keď som už dávno z domu. Ovládaj sa, vravím si, ovládaj sa doma, v práci, u nás, u nich. Prečo sa musíme znásilňovať? Žiješ len raz, hovorí sa. Beriem ohľady, myslím na druhých, dávam, nečakám nič späť. A zrazu sa spoza pootvorených dverí mojej duše prikradne prázdnota. Všetko som dala, lásku, energiu, milé slová, čas, peniaze... Len ten dobrý pocit akosi absentuje... Nechcem nikoho vidieť, potrebujem pokoj.

  • 5. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Zase? To ten Samo so Satom...

Jana Petrušková

Zase? To ten Samo so Satom...

Je ráno, opäť. Veď len pred malou chvíľkou som si večer čítala v posteli a potom som na päť minút zavrela oči. Pokrčila sa len jedna stránka a moje ľavé líce. Urobilo sa to samo. Zhasol priateľ, aj vylepšenú knižku odložil...

  • 24. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu