reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Petrušková

Jana Petrušková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Optimistka, dcéra, sestra, priateľka, kamarátka, študentka, kolegyňa, jazykárka, jazyčnica. Poháňa ju vedomie, že dobré veci sa dejú, vo svete existuje spravodlivosť a veci sa nestávajú náhodou. Každý deň stretne niečo, čo ju poteší, rada sa zasmeje na tom spolu s vami pri písaní článku ešte raz. A miluje mačiatka. Glitter Graphics Zoznam autorových rubrík:  Moja milovaná starkáMôj bežný svetMôj vzťah k mužomMoja prácaMoje tipy na voľný časMoje postrehy o spoločnostiSúkromnéNezaradené

reklama

Moja milovaná starká

Moje milé morky

Jana Petrušková

Moje milé morky

Ešte v to júlové ráno, keď ma budili prvé lúče slnka, prívetivo sa mi prihovárajúc cez okno plné kvetov, som myslela len na svoje morky . Spala som v drevenici u starkej, hore na poschodovej posteli v zadnej izbe. Rýchlo pozrieť moje morky, či im netreba žihľavy, bola moja prvá myšlienka. Zletela som z postele ako každé ráno, dnes tesne minúc nosom roh stola. Mala som len šesť, vtedy si človiečik taký pozor nedáva. Starkú som zazrela cez okno, kŕmila Aresa, náš krásny vlčiak, od bacharov. Veľký, v kohútiku o šesť centimetrov prerastený, býval v zime nedobrovoľne, zato oddane mojím koníkom a ťahal mi sánky hore kopcom. Ponáhľala som sa, skočiť do teplákov, starého trička, obuť botasky a von na dvor. Cestou som takmer spadla do obrovského hrnca s horúcou vodou.

  • 30. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
"Starká sa nám zmenila na hviezdičku"

Jana Petrušková

"Starká sa nám zmenila na hviezdičku"

Povedala mama môjmu malému bratovi, keď nám pred pár rokmi umrela starká. Vtedy ešte nechápal, čo znamená smrť...

  • 28. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu